مواد غذایی مفید برای کاهش استرس - مقاله بدنسازی
مواد غذایی مفید برای کاهش استرس
تیر ۲۹, ۱۴۰۱
۳ قانون موثر برای کاهش وزن ماندگار !! - مقاله بدنسازی تغذیه ورزشی
۳ قانون موثر برای کاهش وزن ماندگار !!
تیر ۲۹, ۱۴۰۱

قانون ۲۰/۲۰/۲۰ در کوچینگ زندگی

خانه » روانشناسی ورزشی » قانون ۲۰/۲۰/۲۰ در کوچینگ زندگی

زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه

پنج دارایی اصلی تولیدکنندگان بزرگ، عبارتند از: تمرکز ذهنی، انرژی فیزیکی، اراده شخصی، استعداد ذاتی، زمان روزانه، و این یک راز است که، عوام هیچگاه آن را نمی‌دانند.

کلید موفقیت آدم‌های بزرگ؛ بیداری در ساعت پنج صبح است که، از یک ساعت ابتدایی روز، به گونه‌ای که آن را به سه تایم ۲۰ دقیقه‌ای تقسیم؛ و بالاترین بهره را از این ۶۰ دقیقه طلایی می‌برند.
برنامه روتین سه تایم ۲۰ دقیقه‌ای:

  • ۵:۰۰ الی ۵:۲۰ ورزش و تحرک
  • ۵:۲۰ الی ۵:۴۰ تفکر عمیق
  • ۵:۴۰ الی ۶:۰۰ رشد

بیست دقیقه اول ورزش و تحرک

علم این موضوع را به اثبات رسانده که، بین سلامتی جسمانی و توانایی شناختی؛ رابطه مستقیمی وجود دارد؛در نتیجه برای بالابردن کیفیت و کارایی، ابتدا لازم است، به سلامت جسمانی خود،اهمیت دهیم.

در ساعت ۵ صبح، میزان کورتیزول در کمترین سطح؛ و میزان تمرکز،در بالاترین سطح ممکن،قرار دارد.حال؛به محض بیدارشدن، با انجام ورزش تا حد تعریق، باعث ترشح فاکتور مغزی پی دی ان اف شده؛ و تمام اندام‌ها را، برای یک روز پر انرژی و موفق آماده می کنیم.این فاکتور، سلول های مغزی را که بخاطر استرس آسیب دیده‌اند را، ترمیم نموده؛ و فرآیند تشکیل نورون ها را تسریع می نماید. در نتیجه می‌توان، بهتر فکر؛و سریعتر تحلیل نمود. همچنین؛ دو هورمون شادی (هورمون دوپامین،بعنوان انتقال دهنده عصبی در کنار هورمون سروتونین) ترشح می‌شوند تا، هیچگونه بیماری سراغ شما را نگیرد چون؛ داروخانه بدن خود را فعال کرده‌اید.

بیست دقیقه دوم تفکر عمیق

تفکر، کلید تغییرات است. وقتی که بیشتر و بهتر بدانی، عملکرد شما نیز، بهتر خواهد شد. از این تایم طلایی صبح، بدون مزاحمت؛در آرامش و سکوت، می‌توانیم به تمام آنچه که،دوست داریم دست یابیم،فکر کنیم.

پیشنهاد مقاله مشابه
برگزاری دومین دوره روانشناسی ورزشی

آدم‌های نابغه، عادت داشتند که ساعت ها،در یک مکان ساکت و خلوت،فقط با یک قلم و کاغد بنشینند تا، آن چیزی که در تخیلاتشون نقش می‌بندد را، بر روی کاغذ پیاده کنند.فراموش نکنید که، آدم‌های بزرگ، از تنهایی، نهایت استفاده را می‌برند.تصویرسازی ذهنی و رویاهایی که همه فکر می کنند دستیابی به آنها غیرممکن است و همچنی برنامه ریزی روزانه نیز، در این تایم است و این همان چیزی است که، به شما نظم را هدیه می‌دهد.

بیست دقیقه سوم رشد

در بیست دقیقه آخر، لازم است که، پایه اطلاعات خود را قوی کنیم( هوش بیشتر؛ مهارت بهتر).

مطالب آموزشی مربوط به کار یا علاقه خود را مطالعه کنید یا اینکه مستندی در مورد یک فرد موفق ببینید یا یک فایل صوتی در مورد تسلط بر خود یا ساخت یک کسب و کار خلاقانه و .. گوش کنید.

مقاله بدنسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وبسایت جهت بهتر شدن خدمات اطلاعات کوکی های شمارو ذخیره میکنه آیا باهاش موافقید؟
اطلاعات بیشتر
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید