مسمومیت با کافئین - رژیم غذایی و ورزشی
مسمومیت با کافئین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۸
بیشعوری ولی این بار در باشگاه - روانشناسی ورزشی
بیشعوری ولی این بار در باشگاه
فروردین ۲۸, ۱۳۹۸

جو زدگی

کشور ما در بخش ورزش مثل سایر بخش ها وضعیت مشخصی ندارد. به دلیل این وضعیت نامشخص داخلی ،آموزش و تربیت جوی مسموم را مشاهده می‌کند. در گفتگویی که با نیکا، از فعالان این روزهای صنعت فیتنس داشتم به یک نتیجه مشترک رسیدیم که جو زدگی بلای جان ورزش ما شده است. جو زدگی از فیس بوک شروع و اکنون در اینستاگرام خودنمایی می‌کند. توصیه می‌کنم در مورد این مفهوم مطالعه کنید. خبر خوب اینکه به منظور آموزش بهتر و موثرتر در آینده از ورزشکاران مطرح و مردم ساکن کشورهای دیگر دعوت خواهم کرد تا با واقعیات، بهتر روبرو شویم.

جو زدگی - روانشناسی ورزشی

نیکا صدقی و غلبه بر جو زدگی

مهندس مکانیک که در کالیفرنیا زندگی می‌کند. بیست و پنج سال سن دارد و از سال ۲۰۱۶ عضو تیم تایتان فیتنس می‌باشد. او به دلیل استرس یا دلیل دیگر همچون امتحانات سخت دانشگاه، دچار اضافه وزن شد. منتور فیتنس او، تی پاریش به او قوانین تغذیه‌ی پاک و صحیح را آموزش داد و نیکا هم اکنون یکی از بهترین مروجان فیتنس، تغذیه اصولی در سطح جهانی می‎باشد. نمایش قابل توجه او در بازی‌های پر طرفدار تایتان به مجری گری یکی از مشهورترین شخصیت‌های سینمایی و ورزشی یعنی راک از جمله موفقیت‌های این ورزشکار است. او افتخاری برای خانواده‌ی خود و تمام زنان ایرانی محسوب می‌شود.

جو زدگی - نیکا صدقی - روانشناسی ورزشی
پیشنهاد مقاله مشابه
دستگاه های بدن انسان تعریف کنید

3 Comments

  1. علی قاف الف گفت:

    درود بر شما
    شاید در سایه بلند بدنسازی و فیتنس و آموزش ها و روش های کم و بیش صحیح مربیان و منابع آموزش …سایر ورزش های انفرادی و سالنی گم شده باشند .
    در کشتی و بوکس ما به عینه سالن های ما بجای محلی برای آموزش ،مکانی برای تمرین آنهایی شده که مربیان اختصاصی دارند .از مربی و پدر و برادر گرفته تا آنهایی که با مبلغی اضافه از مربی استفده میکنند .مهمترین آسیب این اتفاق شکستن تصور شاگرد از مربی بعنوان معلم و استاد و پدری ست که باید … در کامنت های بعدی جزییات بیشتر و راهکارهایی رو عرض میکنم .اگر پذیرا باشید .

  2. شیرزاد گفت:

    باسلام و ارادت به تمام دختران مستعد شجاع نجیب و قدرتمند ایرانی در جهان…که در کامنت قبل کلمه ایرانی از قلم افتاده است.باتشکر

  3. شیرزاد گفت:

    باسلام و ارادت به تمام دختران مستعد شجاع نجیب و قدرتمند در جهان .دختر عزیزم از کشور بزرگ ایران و یکی از همیهنانت از ایران به شما و خانواده ی محترمتان تبریک میگویم و امیدوارم در تحصیل و حرفه و کار و خانواده ی خود در بالاترین سطوح بدرخشید .این مهم برای من یک افتخار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gdpr-image
این وبسایت جهت بهتر شدن خدمات اطلاعات کوکی های شمارو ذخیره میکنه آیا باهاش موافقید؟
اطلاعات بیشتر
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید